fredag 30. januar 2009

Så mange bøker, så lita tid...

Bloggen min skal m.a. vere om blomar og bøker; men det har blitt svært lite om bøker. Og det er ikkje fordi at eg ikkje les. Nei, du - her ligg det bøker kvar eg vender meg - både heime og på arbeid.
Så mange bøker - og så lita tid... (Desse orda stod på ei t-skjorte eg fekk til jol - So many books, so little time). Men slik er det vel for den som har mange jern i elden.

Eg har ei tevling gåande med ei lita venninne på 10 år. Kvar for oss skriv vi opp forfattarar og titlar på bøker vi har lese, og målet er å lese 50 bøker på eit år. Venninna mi greidde det alt fyrste året, men eg som har halde på i tre år, greier det ikkje. Året mitt går frå mai til mai - og no er eg oppe i 28 bøker, og eg har heldigvis nokre veker att. I fjor las eg 32 bøker, og året før vart det jammen meg 43 bøker.

Akkurat no held eg på med tre bøker:
Lydboka " Jeg forbanner tidens elv" av Per Petterson høyrer eg på når eg held på med handarbeid eller køyrer bil.
På nattbordet ligg boka til Ian Sansom : "Bokbussdetektiven og mysteriet med dei forsvunne bøkene". Den er veldig humoristisk. Ein ung og urban lesehest frå London reiser til Nord-Irland for å få den draumejobben som bibliotekar; men biblioteket er stengt og bøkene er borte. Mange artige episodar, og boka er godt omsett av Tove Bakke.

Lesesirkelen eg er leiar av, les bøker frå Baltikum i år. Vi skal ha møte om ei vekes tid, og til då må eg ha lese ferdig "Fiskerens sønn" av den latviske forfattaren Vilis Lacis.
Vilis Lacis har vore statsminister i Latvia, og han fortel om livet i ein liten latvisk fiskarlandsby tidleg på 1900-talet. Folk lever under trasige forhold, og hovudpersonen, Oskar Klava, strevar og strir for å greie seg.

Eg hadde stor glede av å lese den siste boka til Tore Renberg:" Charlotte Isabel Hansen". Her har Jarle Klepp blitt far. Jarle Klepp høyrer vi om i "Mannen som elsket Yngve" og "Kompani Orheim."

Vil du ha andre boktips? Eg likte godt "Slottet i Pyreneene" av Jostein Gaarder. Magnhild Bruheim har skrive ei spennande bok frå nord-Gudbrandsdalen "Nattskrik". Tove Nielsen og Edvard Hoem har slått seg saman og skrive boka "Jordmor".

Neste veke vert travel. Eg skal på basar, på quiz og på to styremøte. Døgnet har for få timar; kanskje eg på byrje å lese om natta. Eg må prøve å greie meg med mindre enn 8 timar med svevn.

6 kommentarer:

Rosen sa...

Jeg skriver en liste over alle bøkene jeg leser, så kan jeg bli bokorm. Da må jeg lese 50 bøker på et år altså! Prøver dere også å bli bokormer? God helg fra meg (S)

Fivrel sa...

Dette var gama å lese, mange gode boktips! Det er slik eg ser deg føre meg: Med ein bunke bøker på nattbordet, med eit fullt tøynett på veg heim frå biblioteket, eller med ei bok på kjøkenbordet, stogebordet, hagebordet, klar til dyst og eitpartre-ti sider når det vert tid til det mellom brødbaking, høyhesjing og klesvask.

Jordmor-boka var kjempefin, og elles er eg i gong med Veien av Cormac McCarthy (ei fæl, fæl, men god bok) og Ut og stjæle hester av han som forbanner tidens elv. Men det vert lite lesing, diverre, av skjønnlitteratur, no har eg td den frykteleg meiningslaust kjedelege obligatoriske The Wisdom of Teams av Katzenbach & Smith på skrivebordet. Jaja. "Drøft hvordan du som teamleder kan skape gode forutsetninger for høytpresterende team på en klinikk". God laurdag, med andre ord...! ;-)

Lilledora sa...

Døgnet har for lite timer her og, enda jeg sover ikker mere enn 5 -6 timer pr. dag, har ikke tid til mere. Jeg leser også, driver på med Klokkene på Kalvskinnet, (trenger vel ikke skrive forfatteren av den),og akkurat i dette øyeblikk ble jeg ferdig med. Plass bakpå kosten ,en fornøyelig barnebok på rim av Julia Donaldson. Ellers så går det på krim, fikke en ny bok av Mary Higgings Clarc, her i går, men jeg tror Gubben tok den med engang. har ei lyd bok av Unni Lindell, som og venter på å bli hørt, ellers så er det masse mønsterbøker som skal tittes igjennom og leses og kanskje bli satt opp på "to do lista"
Ha ei trivelig helg

Kathrine sa...

En skal kanskje vri litt på det og si: Så mange bøker og så mye tid..
Sånn tenker jeg. En får alikevel aldri lest nok, så når en kommer dit henn at en får iallefall lest, så er det flott!
Mye fin bokannmeldelse her. Sjøl følger jeg trøndelagsendinga sin bokannmeldelser hver mandag. Hovedbiblotekar i Trondheim kommer på radioen og annbefaler bøker, snakker om bøker og leser bøker. En flott halvtime:-)

Nå sitter jeg litt på nåde ved dataen. Skal i seng, vil på skitur i morgen, må jobbe, har ikke lyst, men så har jeg lyst og. Været er knakende kaldt. Har bare lyst til å gå langt på ski, og veit jeg ikke kan.

Men vi koser oss likevel. Fortatt fin kveld til deg:-9

Tone Yvonne sa...

Hei

Så fin blogg du har.

Jeg er student ved Høgskolen i Oslo og er praktikant ved Lambertseter filial, Deichman.
Har Kirsti som veileder....

Jeg har bloggene Bokskapet og Butterfly. I bokskapet prøver jeg å samle sammen ulike blogger som har bøker eller bibliotekar til felles.
Håper det er greit at jeg har linket til deg :o)

Hilsen Yvonne

Fru Keilegavlen sa...

Mange gode boktips! Ynskjer deg ei flott helg!