tirsdag 14. juli 2009

Ull er gull. Men er pølse tull??

Ull er gull. Sumar som vinter. Eg har vore på fjelltur, og då er ull-singleten heilt naudsynt. Brukar du bomullstrøye, vert du berre klam. Her har eg hengt trøya til lufting, og då eg tok ho på att, snudde eg berre trøya att fram - og kjende meg like tørr som då eg starta turen.




Vi ventar på båtskyss inn til støylen. Då er det godt å lufte tærne, lage bål og steike pølser. Pølsene må vi ete opp før skyss-karane kjem. Trur ikkje dei likar pølselukta. Dei inviterer til middag. Og det er ein annan kost enn det Hainn te mæ og æ har ete i alle år. Vi har ete pølser og makaroni, og aure og potetstapp'. Nei no er det andre tider.


Her er Gullungen i ferd med å stelle til middag. Ho lagar mat i eisa - og tru det eller ei. Ho har teke med aubergine, squash, raudlauk, sopp og kotelettar.


Ja, Sjøla må berre innrømme det. Det smaka fortreffeleg! Og raudvin serverte dei og.
Eg tok gjerne oppvasken.


9 kommentarer:

Ingalill. sa...

Kunne ikke vært mer enig med ullgull og pølsetull. Her i huset er det ingen som liker pølser - noen spiser til nød tjokkpøls (hutrer bare ved å skrive det).
Rødvin og auberginer er absolutt å foretrekke.

Fivrel sa...

Hoho, pylsetidene er offisielt over, pylsetidene var Gamledagar, og eg skal sporenstreks omdøype det strålande trønderuttrykket til OlaPølsatida, om Hine Hårde Dage då ingen eingong hadde høyrt om gastronomiske opplevingar til fjells.

Lilledora sa...

Så koselig å se bilde av deg og Gullet ditt da, syns nesten vi blir litt bedre kjente nå da jeg har sett hvordan dere ser ut.
Må bare innrømme det jeg, jeg liker nesten bestandig pølse jeg, men jeg liker ikke rødvin. Smaken er som baken, den er delt i to.

Hilsen fra landet sa...

Så herlig.. jeg liker å være med på bildevandringene dine selv om jeg gjerne skulle gjort det "på ordentlig". Nå er fivrel ikke så langt unna så hun og hennes kjære kan være med på turer og fikse på hytte etc oftere. Det unner jeg dere virkelig. Det kommer til å bli mange koselige stunder sammen.

Hilsen fra landet sa...

PS: Jeg liker pølse jeg altså!! ;-)

Anonym sa...

Finver på Fidbekk, då har ein det godt då! De er jammen spreke som tek turen fleire gonger i sumar. Gode opplevingar å ta med seg inn i vintermørket. Når ein er på tur og steikjer maten på bål eller eise, tykkjer også eg at pølser er bra mat. (Elles er pølser også godt når ein ikkje er på tur, men helst magre). Takk for at du dela turen med meg.

Sonicvapour sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sonicvapour sa...

I really enjoy that place of yours, where you seem to enjoy the pleasures of excellent food :-) I wonder, where in the whole world could this heaven on earth actually be?

Unknown sa...

Pølse er tull - skikkelig tull - uheldigvis er det bare jeg som syns det i mitt hushold - de andre syns pølse er Gull.
Tull blir det ikke når vi inntar Sørlandet om noen dager.
Bli ikke forundret om 2 store og 2 små plutselig en dag banker på døra;)